Veelgestelde vragen

Krijg ik binnen wat op de product afbeeldingen staat?

Ja, de afbeeldingen die wij gebruiken komen overeen met wat jij aan je deur krijgt. Hou er wel rekening mee dat dit af kan hangen van welk model, kleur of set je kiest.

hoe kan ik de status van mijn bestelling bekijken?

Wij geven je een Track & Trace code mee op het moment dat de bestelling is verwerkt. Hiermee kan je inzien waar je bestelling is en wanneer je pakket binnenkomt.

Waar krijg ik mijn factuur te zien?

Al uw facturen zijn in te zien via het account dashboard -> orders -> download factuur.

Hoe kan ik een product retouren?

U kunt uw product retourneren binnen 14 dagen na ontvangst. Gelieve contact op te nemen met info@athvance.nl, als onderwerp dien je je ordernummer in te vullen. Wij hebben een No Questions Asked beleid, je hoeft je dus geen zorgen te maken om een "ongeldige" reden.

Hoe kan ik contact opnemen?

U kunt ons voor vragen over je bestelling, gegevens of andere zaken mailen naar info@athvance.nl óf stuur een appje naar +31 6 820 581 05. We doen ons best om op werkdagen tussen 09:00 en 20:00 binnen 4 uur te reageren.

Wat is de levertijd van mijn product?

Als je je bestelling voor 15:00 plaatst, wordt deze dezelfde dag in behandeling genomen. De levertijden zijn afhankelijk van het soort product.

Wil je de specifieke levertijd van je product weten? Neem dan contact met ons op.

Heb je een vraag?

Neem contact met ons op!